Wednesday 5 May 2010

Bersyukur - 2010 Mengubah Segalanya


Tahun 2010 mmg mengubah segalanya dalam hidup aku dan suami..Sudah sekian lama aku menantikan kehadirannya(cahaya mata).Kegembiran yang tak dapat aku apabila terdapat jasad dalam perut ku ini..Hanya Allah Yang Mengetahui.Terlalu bersyukur pada Mu Ya Tuhanku..Selalunya period aku teratur dan tak pernah miss pun.Sepatutnya period aku 28 Januari 2010 tapi tak juga muncul2..hati ini dapat rasakan tapi..taknak lerr terlalu mengharap..mungkin naluri seorg ibu ni kuat kan??aku tunggu...tunggu punya tunggu..punya tunggu...tu lerr keputusannya...pada 3 February 2010 Rabu kul 1 pagi aku buat urin test..tak sangka kuar keputusan cam tue..double line..keputusan yang sering aku dan suami tunggu selama 2 tahun 7 bulan 2 hari perkahwinan kami..aku ngan suami tak tido malam tue..mmg seronok sangat...mcm2 perasaan ada..terharu sangat rasanya...bangun jerr pagi..bangun awal dari biasa..aku call mak ngan ayah aku , mak ngan ayah mertua aku , adik beradik aku dan ipar serta biras aku...Paling best suami aku bg ucapan "terima kasih" dan usap2 perut aku..rasa bahagia sgt..rasa dihargai..aku menangis...Dalam keta aku dan suami tak habis2 cite pasal baby ,pantang , nak bersalin mana, pakaian baby semuan berkisarkan baby...Sampai jerr tempat keja..aku dah tak sabar nak cite kat kengkawan semua terutama kat Kak Ita , Lin , Kak Milah dan Kak Ida..Aku ambik keputusan untuk call diaorg2 jerr...punya lah seronok diaorg...Kak ita siap nak nangis...hmmm..aku pun nangis guk...hehhe..
Semoga baby ibu sentiasa sihat dan sempurna...Ibu tak sabar jumpa baby...
Doakan aku dan baby sentiasa dirahmati dan diberkati Allah...Amin..
Sekian...

No comments:

Post a Comment